Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

dinsdag 25 maart 2014

30 day challenge

Even een berichtje dat niets met school te maken heeft.

Omdat ik Flair lees, en een beetje wil afvallen, hier iets wat ik uit een Flair van enkele weken terug heb gehaald. De "30 day squat challenge". Dewatte?
Je begint op een dag (ik heb 1 april gekozen) met 50 squats en bouwt volgens een schema (te vinden bij "google afbeeldingen") elke dag op. Je hebt ook rustdagen enzoverder. Op het einde van de dertig dagen (30 april voor mij), zou ik 250 squats moeten kunnen. Je hoeft ze niet allemaal achter elkaar te doen. Voor de eerste dag (50 squats), zou ik 5x 10 squats kunnen doen. Dus op 5 verschillende momenten 10 squats uitvoeren. Hiermee zou ik wel wat gewicht (of toch centimeters) moeten verliezen rond mijn billen.

Hier het schema dat ik heb gekozen:
Let's hope it'll work!

Door het ziek zijn, het voorbije weekend, heb ik niet veel gegeten. Omdat ik een gewone griep (of keelontsteking) - ben niet naar de dokter geweest - had, ben ik niet al te veel afgevallen.. ;-)
Daarom dat ik het eens zo ga proberen.
Ohja, ik probeer ook gezonder (en minder) te eten tijdens de middagen en tijdens de avonden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter