Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

vrijdag 7 maart 2014

Casa Fraquelli

Hier ben ik weer. Even geleden, niet vergeten.

Vanavond zijn ik en mijn vriend uit gaan eten om te vieren dat we 3 jaar samen zijn. We zijn gaan eten in Mol, in Casa Fraquelli.  Heel erg lekker gegeten! Als voorgerecht had ik de meloen met parmaham genomen, mijn vriend ging voor lookbroodjes. Ik had als hoofdgerecht penne in een roomsaus met champignons en stukjes hesp, mijn vriend had pasta met scampi's (juiste naam weet ik niet meer). Een dessertje hadden we graag nog genomen, maar dat ging er niet meer bij. Twee jaar geleden zijn we daar ook gaan eten, toen waren we voor een hoofdgerecht met dessert gegaan. We hadden de chocomousse genomen.. Oooh! Dat was lekkere chocomousse! Enkel daarom zouden we al terug gaan naar dit restaurantje. Maar deze keer dus geen chocomousse. Wel heel erg lekker gegeten! We gaan er zeker nog eens heen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter