Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

zondag 9 maart 2014

Efteling

Vandaag een dagje naar de Efteling geweest. Met z'n tweetjes, ik en mijn vriend. We gingen door die actie van de lerarenkaart (gratis voor leraren indien ze samen gaan met een betalend persoon). We hadden de prijs dus gewoon netjes door twee gedeeld.

Ik was al heel erg lang niet meer in de Efteling geweest, sinds mijn 8ste ofzo, denk ik. Het werd dus hoog tijd om nog eens te gaan kijken! Ik heb er een leuke dag beleefd en wil zeker nog eens terug naar die magische plaats. Of vond ik het zo leuk omdat ik Bobbejaanland nu toch al eventjes van buiten ken?

We hebben gewandeld doorheen het sprookjesbos en ons laten betoveren door sneeuwwitje, Doornroosje, assepoester, de rode schoentjes, het meisje met de zwavelstokjes, klein duimpje, ... alle sprookjes waren leuk om naar te kijken en om terug te herbeleven uit onze eigen kindertijd.

Nadien hebben we even gewandeld voorbij de kinderattracties en in een adelaarsvlucht gezeten (te vergelijken met de revolution in Bobbejaanland eigenlijk), en nadien in een tochtje waarbij je door verschillende landen 'reist'. Hier hadden de stoeltjes, de bankjes, mijn volledige aandacht, deze draaiden vanzelf waardoor je zelfs je hoofd niet meer opzij moest draaien om alles te kunnen bezichtigen... Ja, ik ben precies snel gelukkig en verwonderd.

Op dat moment zijn we vertrokken naar het 'ruigrijk', daar staan de attracties voor de 'durvers', de python onder andere. Ik denk dat we alle attracties hebben gedaan die er waren in de Efteling. Op het einde van onze dag gingen we nog in de fata morgana vooraan en ook in een rollercoaster die wat weg had van een bobslee (ook de baan, want die had geen rails..)!

Een heel erg leuke dag gehad in de Efteling, zeker voor herhaling vatbaar. Ik vrees dat ik in herhaling val?
Tot een volgende keer!

Nu nog goed uitrusten, morgen zijn er oudercontacten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter