Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

donderdag 6 maart 2014

Hallo!

Hiphoi, ik ben er ook mee begonnen. Met een blogje, dus. Heb er wel al vaak aan gedacht, maar nooit echt begonnen. Jeetje, een naam zoeken voor de blog, moeilijk wel.. Veel namen die ik in gedachten had waren al bezet, dus daarom: Jufs place. Ik ben een juf, een leerkracht in het lager onderwijs. Ben nu iets meer als een jaar afgestudeerd en bezig met interims. Op deze moment al een iets langere interim (2 maanden gedaan en er komt er nog eentje bij). Dat maakt dat ik voor deze klas al heel wat materiaal heb gemaakt / aan het maken ben / ga maken. Vooral op vlak van klashouden, deze klas is een kleine (12 lln), maar drukke klas. Ze praten nogal graag ;). Als jullie nog meer tips hebben voor mij in verband met klashouden, laat maar weten!

Bedoeling van mijn blog is uiteraard berichten posten op regelmatige basis.
Deze berichten zullen gaan over:
- mijn belevenissen in de klas,
- materiaal dat ik aan het maken ben / van plan ben om te maken,
- sites en dingen die ik interessant vind,
- dingen die ik leuk vind,
...

Ik hoop dat je hier je weg gaat vinden.
Foto's van mijn materiaal ga ik ook proberen te maken, zodat je een beeld krijgt wat ik bedoel. Het materiaal dat ik nu gebruik in de klas, zal ik dus pas ten vroegste maandag kunnen fotograferen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter