Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

vrijdag 7 maart 2014

Lessen volgende week

Vandaag ben ik ook weer voor school bezig. Zo ben ik nu de lessen aan het maken voor volgende week. Kwestie van toch al wat voorbereid te zijn en niet alles op de laatste moment (zondagavond) te moeten doen. Ook al omdat ik vanavond uit ga eten en morgen naar de Efteling met de lerarenkaart en dus dan al geen tijd heb om voor school te werken. Ik heb me voorgenomen om tegen 15u ten laatste alle lessen voor volgende week af te hebben (met bijlagen, extra blaadjes, enz..) en dat ik daarna nog eventjes een nieuwe maandbundel maak.

In de school waar ik nu sta, krijgen de lln immers elke maand een bundeltje met daarin extra oefeningen. Deze kunnen ze maken wanneer ze sneller klaar zijn, 's ochtends nog eventjes moeten wachten tijdens het inschrijven en nakijken van de agenda, ... Ze mogen die bundels ook mee naar huis nemen. In zo'n bundels staan moetjes en magjes. Mijn vorige bundel was, achteraf gezien, een vrij goed gevulde. Ik ga de bundel voor deze maand wat inkorten. Er zullen denk ik ook meer moetjes als magjes in de nieuwe bundel zitten. In de bundel voor februari zaten er denk ik 8 moetjes en 8 magjes.. Ik denk dat ik in deze nieuwe bundel 6 tot 8 moetjes ga stoppen en een tweetal magjes. Zo moeten de lln ook minder werkjes maken en zullen ze er minder door afgeschrikt worden om eraan te beginnen.

Ik blog nog wel weer. (En stuur binnenkort ook wel eens een fotootje op).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter