Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

maandag 10 maart 2014

Oudercontacten

Vandaag oudercontacten gehad. Lange dag op school geweest (om 20u naar huis kunnen vertrekken). Het was de eerste keer dat ik oudercontacten had, ik vond dat het wel vrij vlot ging! Hopelijk vonden de ouders dat ook...

In het weekend heb ik ook de maart-bundel afgewerkt. Ik had enkele rekenboeken mee die ze vroeger in de school gebruikten, hier heb ik enkele werkbladen uit gehaald om te gebruiken voor die maart-bundel dus. Hierin staat een mix van rekenblaadjes, taal- of spellingswerkjes en spelletjes. Op het einde van de maand moeten de kinderen deze bundel ingevuld afgeven. Uiteraard zijn de spelletjes magjes en hoeven deze niet gemaakt te zijn (in tegenstelling tot de meeste reken-, taal- en spellingswerkjes die moetjes zijn).
Ik probeer ook om op de voorpagina telkens een tekening te zetten. Een 'extra' magje dat de leerlingen kunnen inkleuren wanneer ze dit willen. De meeste kinderen doen dit wel, heb ik in januari en februari gemerkt. Ik ben op 6 januari (na de kerstvakantie) begonnen met werken in deze school, op dit moment mag ik er nog lesgeven tot en met maandag 31 maart. Dit is dus mijn derde boekje dat ik uitwerk. Mijn januari- en februariboekje heb ik niet op mijn computer staan. Van dit maart-boekje staat ook enkel maar het voorblad op mijn computer, waarom dit is, heb je eerder al gelezen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter