Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

zaterdag 29 maart 2014

Dingetjes afwerken

Vandaag heb ik niet al te veel van het mooie weer aan het genieten geweest. Buiten een fietstochtje naar de fituur om eten te gaan halen, en weer terug naar huis te rijden om de frietjes op te eten, ben ik niet (veel) buiten geweest. Ik heb vandaag veel dingetjes afgewerkt waar ik al eens aan begonnen was en die ik had laten liggen. Of waar ik nog niets mee gedaan had.
Zo heb ik dus 4 dingetjes afgewerkt die ik had liggen. Ik heb ook nog weekplannen gemaakt voor volgende week en de twee weken na de paasvakantie (voor zolang mijn interim loopt dus).


De kleindochter van de buren is ook eventjes langsgeweest (samen met de buurvrouw). Uiteraard heb ik even tijd gemaakt om te babbelen en wat te spelen met het kleine meisje (4,5jaar). Omdat ik heel erg veel kleuren nagellak heb, stelde ik het haar (nog eens) voor. Natuurlijk liet ze ook graag haar nagels lakken door mij. Hier ook een foto van mijn nagellakdoos, de kleurtjes zal ik een andere keer wel eens posten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter