Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

maandag 28 april 2014

Film

Gisteren nog eens naar de bioscoop geweest. De film deze keer: Noah.
In de hoofdrollen onder andere Russel Crowe en Emma Watson.

Verhaal: dat van Noah uit de Bijbel, eigenlijk :) wel een leuke film. Griezelige momenten soms (lelijke beelden, kinderen die verkocht worden/geruild voor een stuk vlees), enkele keren goed geschrokken.

Zou ik hem aanraden? Ja, is wel een goede film om eens te kijken (maar stiekem vond ik Divergent toch nog steeds beter) hihi :)

Tot de volgende!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter