Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

woensdag 2 april 2014

Kaarten met datums

Vorig weekend maakte ik ook kaartjes met daarop de datum. Ook om bij op het agendabord te hangen.
Zo hoef ik ook deze niet meer te schrijven ;-).
Ik ben er wel nog niet helemaal uit voor mezelf of dat wel zo goed is voor de leerlingen, dat ze enkel gedrukte tekst gaan zien. Ik ga er denk ik toch voor blijven zorgen dat ik nog steeds wat handgeschreven teksten heb aan bord.. Aan het linkerzijbord in de klas, staat de agenda. Het rechterzijbord dient voor de datum, daar schrijf ik de datum wel zelf met de hand.


Ook hier gaf ik ze een kleurrijk randje om het wat op te vrolijken.

1 opmerking:

Laat hier je reactie achter