Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

donderdag 17 april 2014

Plannen

Het is weer even geleden dat ik nog berichten heb gepost. Het is paasvakantie, maar dat mag me eigenlijk niet tegenhouden, toch? ;)
- Ik ben van plan om ook nog kaarten te maken om aan het bord te hangen met de maanden en de seizoenen (ik heb al de datums en de dagen).
- Ook wil ik een map maken met opdrachten voor hoekenwerk. Nog helemaal geen idee hoe ik hieraan ga beginnen, maar ik heb het plan al wel.
- Haken. Ik zeg al sinds december vorig jaar (of al langer) dat ik het opnieuw wil leren, het is er nog steeds niet van gekomen...
- Werkblaadjes voor rekenen/taal/spelling/... op A5-jes. Deze kunnen dan later dienen wanneer leerlingen sneller klaar zijn met opdrachten in hun werkboek, als huiswerk, als contractwerk, ... Ook hier nog veel mogelijkheden en ben nog niet 100% zeker wat ik ermee ga doen. Ik ga beginnen met de rekenoefeningen te maken denk ik.

Ik heb dus nog wel even werk en ben nog wel wat van plan. Je gaat het hier zeker nog terugvinden!
Ciao!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter