Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

woensdag 7 mei 2014

Blad voor doos

Sorry voor mijn afwezigheid. Door een drukke periode heb ik niet meer de tijd gevonden om berichten te posten. Dus, nu nog eens een berichtje!
Ik verzamel stickers, sinds een paar maanden. Ik heb ook mijn (schoon)familie op de hoogte gebracht dat, als ze stickers krijgen ergens (magazines, reclame, ...) ze deze altijd aan mij mogen geven. Heb toch al wat gekregen. Om ze bij te houden en samen te voegen heb ik ze in een doos zitten. Gewoon even alles in de doos 'gekieperd'.
Om het voor mezelf wat overzichtelijk te houden (en omdat ik het idee op een andere blog zag), maakte ik ook een blad dat op de bovenkant van de doos komt. Zo kan ik deze altijd snel herkennen.

De stickers zal ik gebruiken als ik een eigen (vaste) klas heb, of een tijdelijke klas (voor een heel schooljaar). Dan kunnen de kinderen stickers verdienen wanneer ze bijvoorbeeld hun agenda goed hebben ingevuld, alles juist hebben op een toets, ... .

Binnenkort zal je hier wel eens een foto zien van de afgewerkte doos!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter