Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciëren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

woensdag 28 mei 2014

The Other Woman

Het is weer een tijdje geleden dat ik hier nog eens iets postte, mijn excuses hiervoor. Deze namiddag nam ik volledig de tijd om een bericht op te stellen. Daarvan lees je hier het resultaat!

Een tijdje terug (vorige week vrijdag), zag ik de film "The Other Woman". Een Amerikaanse romantische komedie. De film werd geregisseerd door Nick Cassavetes en geschreven door Melissa Stack.
Een van de bijrollen in de film werd weggelegd voor Nicki Minaj.



Het verhaal:
Nadat Carly (Cameron Diaz) ontdekt dat haar vriendje, Mark (Nikolaj Coster-Waldau) getrouwd is, probeert ze haar leven terug op te nemen. Toevallig ontmoet ze de echtgenote die hij bedriegt, Kate (Leslie Mann) en beseft dat ze veel gemeen hebben. De gezworen vijanden worden beste vriendinnen. Uiteindelijk komt er nog een affaire aan het licht met Amber (Kate Upton), en besluiten de drie vrouwen samen te spannen om wraak te nemen op de overspelige echtgenoot.



De hoofdrolspelers:

Een ervan is Cameron Diaz, zij speelt Carly in de film, werd geboren in San Diego op 30 augustus 1972. Joepie, ik en zij verjaren op dezelfde dag, is het daarom dat ik haar films meestal leuk vind?
Cameron Michelle Diaz groeide op in Californië en zat op dezelfde school als Snoop Dogg. Wanneer ze 15 was, werd ze ontdekt door een fotograaf die haar een contract bezorgde bij modellenbureau 'Elite'. Vanaf haar 16de reisde ze de wereld rond als model. Na haar carrière als model ging ze acteren. Met haar eerste filmrol brak ze al meteen door. Dat was met de film 'The Mask'. In 2009 kreeg ze een ster op de Hollywood Walk of Fame. Enkele andere films waarvan je haar kan kennen: 'My Best Friend's Wedding' (1997), 'There's Something About Mary' (1998), 'Charlie's Angels' (2000), 'In Her Shoes' (2005), 'The Holiday' (2006), 'What happens in Vegas...' (2008), 'My Sisters's Keeper' (2009), 'Knight and Day' (2010), 'What to Expect When You're Expecting' (2012), ... Ze speelde uiteraard in nog andere films mee die ik hier niet vernoemde. Cameron Diaz verleende haar stem ook aan de 'Shrek'-films, dat waren er in totaal 5. Hier nam ze de rol van prinses Fiona op zich.
Een van de andere hoofdrollen, de bedrogen vrouw, Katie King,  werd gespeeld door Leslie Mann. Leslie werd geboren in maart 1972 in San Fransico, haar acteerdebuut maakte ze in 1991 met 'Virgin High', verder speelde ze ook nog mee in onder andere 'George of the Jungle' (dat is waar ik haar van herkende), 'The 40-year-old virgin', 'Knocked Up', '17 Again', 'I Love You Phillip Morris', 'The Change-Up' en vorig jaar speelde ze de Nicki's moeder in 'The Bling Ring'. Verder verleende ze ook enkele keren haar stem voor een animatiefilm, onder andere in 'Rio', zowel de eerste als de tweede film, en in 'Mr. Peabody & Sherman'.

Een andere hoofdrol was weggelegd voor Kate Upton, zij nam de rol van Amber voor haar rekening. Katherine Elizabeth Upton, werd 10 juni 1992 geboren in St. Joseph, Michigan en werd opgevoed in Florida. Ze is een Amerikaans model die veel bekendheid kreeg door haar coverpagina van 'Sports Illustrated Swimsuit Issue' in 2011. Ook was ze in de periode 2010 - 2011 het gezicht van Guess.


De mannelijke hoofdrol, de overspelige echtgenoot, Mark, werd vertolkt door Nikolaj Coster-Waldau
(geboren in Denemarken op 27 juni 1970). Hij is een acteur, producent en scenarioschrijver. Zijn bekendheid dankt hij vooral aan zijn rol in de populaire fantasy-televisieserie 'Game of Thrones'.




Mijn mening:
Ik vond het een leuke film, eindelijk nog eens een film bekeken in de in de cinema die ik graag zie. De voorbije maanden koos mijn vriend steeds de film, ze speelden ook enkel maar zijn genre van films. Maar heel erg vond hij het niet om deze te bekijken. Er zat genoeg humor in om het beetje romantiek te verdoezelen EN er speelde een acteur van Game of Thrones in mee! De film vond ik met momenten wel lachwekkend, ik heb dus zeker en vast kunnen lachen met deze film. Bijna elke film met Cameron Diaz die ik heb gezien, vind ik ook daadwerkelijk goed, deze dus ook. Zeker eentje die ik nog wel eens wil terugzien!



Bron afbeeldingen:
http://theotherwomanmovie.com/
http://www.nndb.com/people/845/000131452/
http://www.apnatimepass.com/kate-upton-wallpaper-5.php
http://www.apnatimepass.com/kate-upton-wallpaper-5.php
http://obamapacman.com/2009/11/cameron-diaz-actress-model-hollywood-star-mac-celebrity-girl/cameron-diaz-got-a-star-hollywood-walk-of-fame/
http://www.fansshare.com/gallery/photos/10692681/nikolaj-coster-waldau/?displaying

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter