Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

maandag 2 juni 2014

Letters

Ik heb al verteld dat ik vorige vrijdag naar het Wijnighem Shopping Center ben geweest. Nu, ik heb daar niet enkel die agenda gekocht waarover ik al vertelde. Ik kocht er ook letters om bv tegen de deur te kleven. Deze kocht bij de winkel 'Flying Tiger', een heel erg leuke winkel met allemaal prulletjes tegen heel goedkope prijzen (€1, €2 ... €5). Wanneer ik een job krijg voor een jaar (of hopelijk nog langer), wil ik deze aan mijn klasdeur hangen. :)

Hier een voorbeeld van de letter 'j', je kon ze verkrijgen in een motief met bloemetjes of een met streepjes. Ik heb de letters nog in hun verpakking zitten.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter