Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

zaterdag 7 juni 2014

Nog meer pagina's

In de toekomst ben ik van plan om nog meer pagina's toe te voegen aan deze blog. Pagina's over de komieken die ik al heb gezien en welke show dit van hun was. Pagina's over de film die ik zag en de beschrijvingen hiervan. Op die pagina's lees je dan een korte beschrijving van die komiek/film en via de foto (of de tekst) zou je dan een link krijgen naar het blogbericht dat erover handelde.
In een reactie mag je altijd laten weten wat je hiervan vindt. Vind je dit een goed idee, of heb je dit liever niet?

Je hoort en merkt het wel, ik heb nog veel plannen met deze blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter