Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

zondag 1 juni 2014

Sportplan nr. zoveel

Ik ben al ontelbare keren begonnen met 'sporten'. Een lesje zumba hier of daar meedoen, thuis wat oefeningen doen, een 30-day-challenge (een tijdje geleden zelfs nog), maar niets houd ik vol. Er ontbreekt me de discipline om vol te houden. Onlangs stond er in de Flair (nr 17, 22 april 2014) een sportplan. Een plan om 6 weken te sporten (thuis) en om zo fitter/strakker te worden.

Elke week bestaat je training uit 6 oefeningen die je 3x na elkaar doet. Je traint 3 dagen met telkens 1 rustdag. Ik heb voor week een gekozen voor maandag - woensdag - vrijdag. Al kan het zijn dat ik maandag (sorry, ik begin weer) niet aan het trainen raak. Ik moet immers nog wat dingen regelen dan. Moest ik het maandag niet halen, dan doe ik het dinsdag! Beloofd!

Ik ga ook proberen om minstens 1l water per dag te drinken. Ik drink trouwens al een maand geen frisdrank meer, enkel water (en soms eens fruitsap).

Zo, ik laat jullie zeker weten hoe het deze keer afloopt..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter