Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

donderdag 10 juli 2014

Excuses en plannen

Hallo allemaal!

Ik zie dat jullie nog naar mijn blog komen, heel fijn! Want de laatste tijd (bijna een maand, denk ik) heb ik niet veel meer gepost. Ik ben een maand geleden naar de film 'Walk of Shame' gaan kijken, daar moet ik ook zeker nog eens over berichten, ook over de film '22 jump street', die zag ik vorige week vrijdag. Die berichten heb je zeker nog te goed.

Ook weet ik al hoe ik mijn verjaardagskalender voor in de klas ga opstellen (ik werk van september tot december in een klas). En heb ik al een idee voor een beloningssysteem voor in de klas. Ook werk ik aan kaarten met bewegingstussendoortjes. Je hoort het, ik heb nog verschillende plannen die ik wil/ga uitwerken deze vakantie.

Ik ben nog op zoek naar iets om de klasdeur te versieren, als jullie iets (origineels) weten, pen het maar neer bij de reacties!

Ik  ga ook proberen om (eindelijk) wat te haken. Ik ontdekte op deze blog een leuk patroon om een sleutelhanger te maken in de vorm van een hartje. Ik kocht al de benodigdheden (uitgezonderd de vulling..). Dus ik hoop hier binnenkort mee aan de slag te gaan!

Als er hier leerkrachten zijn die nog tips hebben voor een starter voor het komende schooljaar? Dingen waar ik op moet/kan letten? Versieringen, tips, ideeƫn, ... Laat maar komen!

Je hoort zeker nog van me!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter