Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciëren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

vrijdag 25 juli 2014

Step Up 5

Gisteren ging ik naar de cinema. Eerder schreef ik deze zin ook al, en ook toen moest ik denken aan dat liedje met 'olee, olaa', je weet wel. Nu dus ook. Het bericht van vandaag zal niet zo lang zijn, en ook niet veel foto's bevatten.

Ik ging dus naar de cinema. En ik keek... Step Up 5. Niet in 3D.
In deze 5de film, komen alle dansers uit alle vorige films bij elkaar. Samen gaan ze in Las Vegas dansen. En doen ze, verrassing, mee aan een battle. Deze battle zal bepalend zijn voor hun dromen en carrières.
Zo komt, uiteraard, the MOOSE ook weer meedoen, gespeeld door Adam G Sevani, Briana Evigan speelt Andie, Ryan Guzman neemt de rol van Sean op zich, ... Ik ga hier niet alle acteurs verder opsommen.

De film deed me persoonlijk niet zoveel als de vorige films. De vorige film (4de dus), met die flashmobs, vond ik wel super. Bij deze had ik meer het gevoel van 'weeral dit?'...  Het is immers ook al de 5de film van deze soort. Telkens die battle's, daar heb ik het een beetje mee gehad denk ik. Bij de vorige films ging ik steeds naar huis met het gevoel: ik wil ook gaan dansen. Dat had ik nu totaal niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter