Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

zaterdag 12 juli 2014

Uitstapje, poging 2

Hallo,

Vandaag maar een kort berichtje. Even vertellen over morgen. Ik ga morgen (voor een tweede eerste keer) naar de spektakelmusical 1418 kijken! Ik kijk er enorm naar uit! Zeker omdat ik de vorige keer amper 20 minuten heb mogen kijken. De rest van de tijd dat we in de zaal waren, waren de techniekers aan het werken aan het podium of de tribune. Heel erg jammer dat het toen is afgelast. Daarom eens zo leuk om nu al uit te kijken naar morgen!

In deze musical spelen onder andere Jelle Cleymans, Louis Talpe, Jonas Van Geel, Bert Verbeke, ... mee. Uiteraard heb ik nog lang niet alle bekende personen opgesomd die in deze musical meespelen. Ik ga zeker nog over deze musical schrijven nadat ik hem heb gezien. Alleen weet ik nog niet goed wanneer. Je gaat het zeker wel zien komen!

Ik ga vandaag nog wat uitkijken naar morgen! Naar die geweldige musical waar iedereen zo vol lof over is, hopelijk gaat hij deze keer wel door, en valt er niet zoveel regen als de vorige keer. Thumbs up!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter