Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

maandag 4 augustus 2014

Action

Ik vertelde jullie eergisteren al over een doos die ik had gekocht in de winkel 'Action'. Ik spring regelmatig eens in deze winkel binnen en meestal heb ik wel wat spulletjes vast als ik buiten kom. Het is zeker niet duur en je vindt er echt van alles. Schriften, dozen, stickers, prulletjes, beloningsmateriaal, koeken, shampoo, schoenen, ... En heel veel dingen die nog geen euro kosten. Daar kocht ik dus een doos.
Wanneer er een vriendin jarig is, koop ik daar ook vaak leuke spulletjes. Daar kan ik veel leuke dingen kopen voor heel weinig geld. Ik kocht er bijvoorbeeld een pop-cake-maker voor een €22. Een goede prijs, als je 't mij vraagt. Toch?

Action dus. (Even wat reclame voor een winkel) Alles kan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter