Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciëren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

vrijdag 15 augustus 2014

Dobbelstenen

Ik ben onlangs weer in de Action langsgeweest. En weer spulletjes gekocht.

Een daarvan zijn dobbelstenen. Voor iets minder dan €1 had ik 10 witte dobbelstenen. Die komen altijd van pas. Wanneer je bv. zelf een spelletje maakt, een tussendoortje speelt, maaltafels oefenen, ... dobbelstenen kan je altijd gebruiken.

Ook handig om er enkele op reserve te hebben, een dobbelsteen dat bij een gezelschapsspel hoort, gaat nogal vlug verloren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter