Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

zaterdag 16 augustus 2014

Grote dobbelstenen

Ook kocht ik onlangs in de Action grote pluche dobbelstenen. Deze hangen via een touwtje aan een zuignap.  Eigenlijk zijn ze bedoelt om in je auto of zo te hangen. Ik ga de touwtjes er afknippen. Zo kan ik deze dobbelstenen bijvoorbeeld gebruiken tijdens bewegingstussendoortjes of tijdens een klassikaal spel.

Ze komen uit de action, dus, ze kosten niet veel. ;-) Voor iets meer van €1 zijn ze van jou (als je naar een Action-winkel gaat).

Ook weer veel mogelijkheden met grote dobbelstenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter