Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

woensdag 27 augustus 2014

Het grote reactiespel

Onlangs was ik aan het rondsurfen op het internet naar leuke spullen/materialen om te maken voor de klas. En toen kwam ik dit leuke 'grote reactiespel' tegen. Dit speelde ik zelf tijdens mijn opleiding. Ik en mijn medestudenten vonden het zeer leuk. Nu ik dat spel gevonden heb, wil dit zeker ook eens met mijn leerlingen spelen. Ik stopte het ook tussen mijn beloningen (waar je eerder al over las).

De link naar het spel op pinterest, waar ik het heb gevonden, vind je hier.

Normaal, wanneer ik iets leuks vind op het internet, maak ik het gewoon zelf na. Dan ben ik zeker dat ik het leuk vind. Maar dit spel was al leuk, ik heb het niet zelf opnieuw gemaakt. Ik knipte de kaartjes uit, lamineerde ze en drukte ze gewoon weer af. Ben benieuwd wat mijn leerlingen hiervan gaan vinden!

Ook dit spel stopte ik in een botervlootje om het gemakkelijk mee naar de klas te kunnen nemen en weer handig op te kunnen bergen.
Dit idee komt van meester Bram, van de blog 'Dag Meester!', daar las je eerder deze maand over op mijn blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter