Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

zaterdag 30 augustus 2014

Kalender in de klas

Ik maakte de voorbije weken ook tijd om een kalender te maken voor in de klas. Hier volgde ik de volgorde van het schooljaar, ik begon bij september en ging tot juni. De weekends, feestdagen, vrije dagen, vakanties, ... duidde ik in het grijs aan, zodat het voor de leerlingen overzichtelijk is. Ik voorzag elke pagina van een kleine afbeelding onderaan.










Naast de schooljaarkalender heb ik ook de datum al klaar gehangen voor 1 september. Hier wordt de datum dus elke dag gehangen, zo zien de leerlingen meteen welke dag/datum het is. Ook het huidige seizoen hangt erbij.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter