Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

vrijdag 22 augustus 2014

Slogan deur

Op mijn klasdeur heb ik al een (leuke?) slogan gehangen. Uiteraard is dit niet mijn enige deurversiering. Er komt nog meer op deze deur. Dat zal je de eerste weken van september zien, dit wordt samen met de leerlingen gemaakt.

Ik hoop dat deze slogan de leerlingen al kan motiveren om enthousiast de klas binnen te komen tijdens de eerste schooldag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter