Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

donderdag 4 september 2014

Toetsenwijzer spreektoets

Ik maakte onlangs toetsenwijzers voor een spreektoets. Deze gebruik ik in de 2de graad.
In september gaat de toets over de voorbije vakantie. Daar vertellen ze dan kort iets over aan de klas. Op een blaadje schreef ik enkele vragen die de leerlingen kunnen helpen bij de voorbereiding, zodat ze weten wat ze kunnen vertellen. Zo hoeven de (onzekere) leerlingen enkel de vragen te beantwoorden.
Ik schreef ook een tip bij op de toetsenwijzer, ik ben van plan dit elke maand te doen.
Ik ga de leerlingen 1x/maand een spreektoets meegeven.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter