Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

zondag 5 oktober 2014

Boekenfestijn Hasselt

Vorige zondag ging ik naar het Boekenfestijn in de Ethias Arena in Hasselt. Het was de eerste keer dat ik daar heen ging, maar het zal zeker niet de laatste keer zijn geweest! Het was er gezellig druk, en er lagen immens veel boeken! Ik ben alle tafels afgelopen en heb ontelbaar veel boeken gezien. Ook heb ik er enkele gekocht. Een leuk boek met optische illusies bijvoorbeeld. Of een boek om voor te lezen in de klas.

Ze hebben bij het boekenfestijn niet enkel boeken liggen. Ze verkopen ook hobby-artikelen en kantoorbenodigdheden (zoals perforators, nietjesmachines, ...), maar ook geschenkpapier en mooie verpakkingslinten.

Leuk voordeel: schrijf je in voor een uitnodiging via mail/per post en ontvang bij die uitnodiging een bon om een boek uit te kiezen bij de actietafel.
Leuk voordeel²: koop voor minstens €25 en krijg een kinderboek cadeau!

Het Boekenfestijn vindt plaats op verschillende locaties in Vlaanderen en Nederland.
Volgend jaar staan ze van 3 t/m 6 september weer in Hasselt.
Wil je weten waar je ze dit/volgend jaar nog kan bezoeken? Neem dan een kijkje in hun AGENDA.

De link naar de website van het Boekenfestijn vind je HIER.

En misschien zie ik je volgend jaar wel op het boekenfestijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter