Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

vrijdag 10 oktober 2014

Juf Shanna

Ik surf vaak op het internet voor spelletjes en dergelijke, en ik kwam via pinterest uit bij een leuk spel. Een soort van gezelschapsspel dat toch ook weer een soort van bingo is. Ik zocht een beetje verder op pinterest en kwam bij 'juf Shanna' uit, zij had dit spel gemaakt en het is echt heel erg leuk. Mooi uitgewerkt enzoverder. Ook heel leuk om de kinderen zelf een bingo-spel te laten spelen. Op deze manier zijn ze ook zelfstandig bezig. Daarom dat ik dit spel ga gebruiken in mijn hoekenwerk.

De link naar de blog van juf Shanna (met het spel):
http://www.jufshanna.nl/2013/09/tafels-oefenen-met-tafelbingo.html (voor de tafels van 1 t/m 5)
http://www.jufshanna.nl/2013/10/tafels-oefenen-met-tafelbingo.html (voor de tafels van 6 t/m 10)

Ik hoop dat deze juf het niet erg vindt dat ik haar materiaal even deel ;)

1 opmerking:

  1. Ik vind het niet erg hoor dat je het deelt! Je linkt goed naar mijn website en het materiaal i.p.v. de pdf bestanden op je site te zetten! Leuk dat je mijn materiaal noemt! :) Groetjes, Shanna

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je reactie achter