Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

vrijdag 2 januari 2015

Themaplaten januari

En zo houd ik mijn goede voornemen vol, hier al een tweede berichtje voor 2015!
De wandplaten voor januari had ik nog niet laten zien, dat doe ik nu.

De eerste wandplaat voor januari is een beetje logisch, denk ik, en toepasselijk op deze dagen. Uiteraard is het een kaart voor 1 januari met 'gelukkig nieuwjaar'.


Ook heb ik een kaart gemaakt met bijpassende prent voor 'driekoningen' en voor 'gedichtendag'. Bij gedichtendag heb ik geen datum gezet, dat komt omdat het elk jaar op een andere datum valt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter