Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

maandag 23 maart 2015

EHBO - brandwonden

Zoals ik eergisteren vermeldde, zal het vandaag gaan over mijn kaarten omtrent brandwonden.

Op de kaarten krijg je meer informatie over de soorten brandwonden en de verzorging ervan.
Ook hier zijn de kaarten weer op dezelfde manier opgesteld, oog voor wat je ziet / vaststelt. De hand voor wat je gaat doen of moet doen of zou moeten doen of ...


Wil je deze kaarten gebruiken of verkrijgen? Dat kan, helemaal gratis! Vul gewoon het formulier hier aan de rechterkant in en vermeld dat je de EHBO-kaarten voor de brandwonden wil ontvangen. Dat is belangrijk, zo weet ik meteen welke kaarten ik moet versturen naar jou!

Hou JufsPlace zeker in de gaten, want overmorgen verschijnt er weer een nieuwe reeks (huidwonden).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter