Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

donderdag 19 maart 2015

EHBO - reanimatie

Ik beloofde eerder deze week dat ik dit al zou posten, maar door tijdsgebrek kwam het er niet van. Daarom vandaag: de hulpkaarten EHBO omtrent reanimatie.

Wat staat er in deze kaarten?
- Hoe je een kind reanimeert
- Hoe je de ademhaling controleert
- Hoe je een hartmassage geeft
- Hoe je het bewustzijn controleert
- Hoe je reanimeert met 2 of meer hulpverleners.

Onderaan dit bericht vind je een voorbeeld van zo een kaart. Zo kan je meteen zien hoe de kaart is opgebouwd. Het oog 'vertelt' wat je ziet of vaststelt, het handje 'zegt' wat je moet doen, hoe je moet handelen.

Wil je deze kaarten ontvangen? Stuur gerust een berichtje (aan de rechterkant vind je een invulformulier) en vermeld dat het om de EHBO-kaarten rond reanimatie gaat.

De volgende kaarten zullen gaan rond bloedingen.
Wanneer ik alle soorten kaarten heb besproken (en heb uitgewerkt, vind je die hier ook terug).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter