Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

maandag 30 maart 2015

EHBO - verslikking

Het zesde en voorlopig laatste deel in deze reeks van EHBO-kaarten. De volgende reeks is op komt en wanneer ik het boek heb doorworsteld, zal ik het document plaatsen met alle soorten kaarten in.

Verslikkingen. Wat doe je dan? Dat vind je allemaal op deze EHBO kaart.
Het oogje en handje hoef ik niet meer uit te leggen, dat ken je ondertussen wel.



Ook voor het verkrijgen van deze kaarten graag vermelden dat het om de 'EHBO-kaarten: verslikking' gaat bij het invullen van het contactformulier rechts aan de pagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter