Gebruik documenten


Beste bezoeker,

je mag van mij de documenten die je hier vindt, vrij gebruiken in je eigen klas (of thuis). Wel zou ik het appreciƫren dat je mijn naam of de link naar mijn blog vermeld bij je bronnen. Zo vinden ook mensen die jou documenten zien de weg naar deze blog.

Zie je op mijn blog een document dat je graag zou hebben? Vul dan het contactformulier aan de rechterkant in!

Heel erg bedankt!

zondag 1 maart 2015

Themaplaten maart

Benieuwd naar wat er deze maand in mijn klas uit hangt? Lees dan dit bericht even door.
De jeugdboekenweek vindt plaats in maart, daar heb ik dus een themaplaat voor gemaakt. Het thema is dit jaar humor. Met het 'thema' heb ik niet echt iets gedaan, omdat ik deze plaat elk jaar wil gebruiken kan ik geen extra grappige prent op de plaat zetten. Want die zou volgend jaar bv al niet meer tellen.

Ook in maart begint de lente, daar is dus ook een plaat voor gekozen. De prent die op de plaat staat, is eigenlijk een vertelplaat voor kleuters, maar leuk om op een wandplaat te zetten. Er staat zo veel op waar de lente voor staat.


Wil je de wandplaten voor deze maand ook? Vul dan het contactformulier in aan de rechterkant van deze blog! Ik kan niets garanderen maar probeer zo snel mogelijk te antwoorden (met je bijlage)!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter